• Welcome to ACFFiorentina.eu - forum of Fiorentina supporters, Fiorentina forum.
 

Primavera i cały sektor - wiadomości (czerwiec 2023)

Started by Chiesa, 04/06/23, 17:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chiesa

INTER: Tommasi - Re Cecconi, Cocchi (67′ Castegnaro), Zanchetta (67′ Mancuso), Garonetti - Chiesa, Venturina - Tigani, Mosconi (91′ Pinotti), De Pieri - Spinaccè (91′ Lavelli). Ławka: Castelnuovo, Della Mora, Maye, Ortelli, Fois. Trener: Tiziano Polenghi

FIORENTINA: Vannucchi - Cuomo, Trapani (71′ D'Amato), Conti, Sadotti - Kouadio (59′ Giusti), Fortini (99′ Bertolini), Deli - Caprini, Puzzoli (71′ Braschi), Rubino. Ławka: Leonardelli, Ciraudo, Martini, Vascotto, Pellicanò. Trener: Daniele Galloppa

Sędzia: Gerardo Simone Caruso (Viterbo)

Asystenci: Matteo Siracusano (Sulmona) - Fabio D'Ettorre (Lanciano)

Bramki: 4' Mosconi, 98', 119' Lavelli - 49' Rubino

Żółte kartki: Zanchetta, Chiesa - D'Amato

- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

Zestaw sędziowski na finał U16

FIORENTINA - ROMA
Alessandro Pizzi (Bergamo), Luca Chianese (Neapol) - Usman Ghani Arshad (Bergamo)

- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

W 43 edycji turnieju Nereo Rocco, rozgrywanego na stadio 'Ferruccio Valcareggi' we Florencji zagrają:  Fiorentina, Napoli, Roma, Bologna, Empoli, Spezia, Pisa, Sturm Graz, Honved Budapest, Partizan Belgrad (zwycięzca 42 edycji), Città di Pontedera, Lodigiani, Arezzo, San Donato Tavarnelle, Tau Calcio, Settignanese (gospodarz).
- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

Jutro finał U16 w San Benedetto del Tronto


- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

U16 finał: Fiorentina-Roma 2:3

FIORENTINA: Dolfi - Turnone, Biagioni, Batignani (47′ Ceccarini) - Sturli (47′ Evangelista), Pisani, Ciacci (66′ Angiolini), Masoni - Bonanno (66′ Kasala), Atzeni - Maiorana. Ławka: Magalotti, Arcadipane, Di Pierdomenico, Santarelli, Italiano. Trener: Marco Capparella

ROMA: De Marzi - Lulli (51′ Tesauro), Terlizzi, Nardin, Cama - Coletta, Di Nunzio, Arduini - Belmonte (66′ De Caro), Cinti, Morucci. Ławka: Stomeo, Candido, Malafronte, Panico, Scacchi, Sugamele, Valenza. Trener: Gianluca Falsini

Sędzia: Alessandro Pizzi (Bergamo)

Asystenci: Luca Chianese (Neapol) - Usman Ghani Arshad (Bergamo)

Bramki: 33′ Turnone, 74′ Pisani - 11′ Coletta, 19′ Cinti, 56′ Arduini

Żółta kartka: Cama

- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

⏹️⏱️ | 𝗙𝗨𝗟𝗟𝗧𝗜𝗠𝗘
Fiorentina 🆚 Roma 2-3
#ForzaViola 💜 #FiorentinaRoma
- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

Następcą Alberto Aquilani'ego w Primce ma być trener U17 Daniele Galloppa.
- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO