• Welcome to ACFFiorentina.eu - forum of Fiorentina supporters, Fiorentina forum.

Primavera i cały sektor - wiadomości (wrzesień 2023)

Started by Chiesa, 06/09/23, 21:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chiesa

- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

U15: Fiorentina-Ascoli 2:1 (Del Giudice, Coratella - Balducci)

Podopieczni Leonardo Pettinari'ego, w meczu 1 kolejki pokonali w "Viola Park" Ascoli 2-1. Gole zdobyli Del Giudice (na 1-0) i Coratella (na 2-1) a dla gości Balducci.

Chiesa

U16: Fiorentina-Ascoli 4:0 (Martini, Lorusso, Tonti, Melai)

Podopieczni Stefano Guberti w meczu 1 kolejki rozegranym w "Viola Park" pokonali 4-0 ekipę Ascoli. Bramki zdobyli Martini, Lorusso, Tonti (transfer z Ceseny w ostatnim dniu mercato) i Melai.

Neri - Giusto, Colaciuri (66' Rega), Cianciulli (72' Sousa), Rosamilia - Perrotti (56' Lysytsky), Lorusso (66' Tonti), Martini (66' Diousse) - Roventini, Melai (72' Aldighieri), Morazzini (56' Fattori). Ławka: Pinzani, Lenzoni.

Chiesa

Under 17: Cosenza-Fiorentina 0:2 (Angiolini, Maiorana)

Podopieczni Marco Capparelli w meczu 3 kolejki pokonali na wyjeździe w centrum sportowym campionato,  Popilbianco Cosenzę 2-0. Gole zdobyli Angiolini i Maiorana.

Fiorentina ma 6 pkt gdyż jak pamiętamy mecz z 1 kolejki z Ascoli został przełożony na 12 października. Początek g. 14. na "Picchio Village" w Ascoli Piceno.

Chiesa

U18: Fiorentina-Frosinone 4:1

Podopieczni Christiana Papalato w meczu 2 kolejki na "Viola Park" w Bagno a Ripoli wygrali z Frosinone 4-1.

Chiesa

Sędziowie na mecze p. Włoch:

ALESSANDRIA - RENATE.    
Edoardo Gianquinto (Parma), Paolo Tomasi (Schio) - Daniele Sbardella (Belluno)

ALBINOLEFFE - SUDTIROL
Mattia Nigro (Prato), Matteo Cardona (Katania) - Cosimo Schirinzi (Casarano)

ATALANTA - SPAL
Stefano Milone (Taurianova), Manfredi Scribani (Agrigento) = Riccardo Leotta (Acireale)

BOLOGNA - CREMONESE    
Antonio Di Reda (Molfetta), Giovanni Pandolfo (Castelfranco Veneto) - Marco Roncari (Vicenza)

CAGLIARI - ASCOLI   
Domenico Castellone (Neapol), Marco Giudice (Frosinone) - Paolo Cozzuto (Formia)

CESENA - PARMA
Claudio Giuseppe Allegretta (Molfetta), Edoardo Maria Brunetti (Mediolan) - Bruno Galigani (Sondrio)

PESCARA - TERNANA   
Giuseppe Maria Manzo (Torre Annunziata), Andrea Maria Masciale (Molfetta) - Daniele De Chirico (Molfetta)

FROSINONE - CROTONE
Simone Gavini (Aprilia), Alessandro Marchese (Neapol) - Vincenzo Marra (Agropoli)

GENOA - MONZA    
Marco Di Loreto (Terni), Ayoub El Filali (Alessandria) - Damiano Caldarola (Asti)

HELLAS VERONA - L.R. VICENZA   
Enrico Cappai (Cagliari), Manuel Cavalli (Bergamo) - Carlo De Luca (Merano)

LAZIO - COSENZA   
Maria Marotta (Sapri), Daljit Singh (Macerata) - Gian Marco Cardinali (Perugia)

MILAN - VIRTUS ENTELLA    
Mattia Drigo (Portogruaro), Davide Merciari (Rimini) - Davide Rignanese (Rimini)

NAPOLI - BENEVENTO    
Enrico Gigliotti (Cosenza), Diego Spatrisano (Cesena) - Mirko Bartoluccio (Vibo Valentia)

PISA - PERUGIA    
Fabrizio Ramondino (Palermo), Nicola Di Meo (Nichelino) - Umberto Galasso (Turyn)

SAMPDORIA - SPEZIA
Giuseppe Vingo (Piza), Francesco Macchi (Gallarate) - Stefano Peletti (Krema)

UDINESE - VENEZIA   
Silvia Gasperotti (Rovereto), Vittorio Consonni (Treviglio) - Daniel Cadirola (Mediolan)

Chiesa

Under 14 na zdjęciu

Wygrany turniej"Settembre Pietrasantino" w Pietrasanta.
1-0 Lucchese, 5-0 Carrarese, 8-0 Pietrasanta, 6-1 Pontedera, finał vs Pisa 2:2 k. 6-5

Under 13

Towarzyski vs Fucecchio 5-0

Under 10

Dwa wygrane turnieje w Venturina Terme i Viareggio rywalami Under 11.
Fucecchio (0-0), Porto Azzurro (7-0), Pro Soccer (1-0) w finale.
Tau Calcio (2-0), Sporting Cecina (3-0), Forte dei Marmi (7-0), Del Chiaro (2-0), San Giuliano (1-0) i Sporting Cecina (2-2).

Under 9

Dwa 2 miejsca w turniejach Massarosa i La Pietà z rywalami Under 10.
4-0 Academy QM Massarosa, 2-0 Bertacca Academy, 2-1 Fucecchio i 1-2 Livorno Academy.
3-0 Tavola, 5-0 Pietà, 1-2 Zenith Prato

Chiesa

Pierwszy mecz na Viola Park💜⚜️
🗓 Sobota 30.09 g. 13.00
📍 Stadio "Curva Fiesole", Viola Park
⚽️ Fiorentina - Milan / Campionato Primavera
💜 Czekamy na was!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 30 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:

Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview