• Welcome to ACFFiorentina.eu - forum of Fiorentina supporters, Fiorentina forum.

Sparing: Fiorentina - Parma 0:0

Started by Chiesa, 12/08/17, 16:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chiesa

Fiorentina: Sportiello - Gaspar (72' Tomović), V. Hugo (70' Milenković), Astori (k), M. Olivera - C. Sánchez (70' Cristóforo), Veretout - Benassi, Eysseric, Zekhnini (70' Chiesa) - Babacar (vk). Ławka: Drągowski, Cerofolini, Ranieri, M. Fernández, Hagi, Hristov, Rebić, Kalinić. Trener: Stefano Pioli.

Parma: Frattali (46' Nardi) - Iacoponi (46' Mazzocchi), Di Cesare (46' Sierralta), Gagliolo (62' A. Lucarelli), Scaglia (46' Germoni) - Munari (62' Galuppini), Barillà (75' Giorgino), Dezi (62' Corapi) - Scavone - Nocciolini (62' Frediani), R.  Insigne (62' Scavone), Baraye (62' Evacuo). Ławka: Dini, Coly, Ramos, Pinto, Lescano. Trener: Roberto D'Aversa

Bramki: -

Żółta kartka: Corapi

Widzów: 2.500
- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

Florek

Lucarelli i Munari nasi ex. Mimo sparingu liczę na efektowne zwycięstwo, zwłaszcza, że liga tuż tuż :)

Chiesa

Trener Parmy Roberto D'Aversa powołał 28 zawodników na mecz z Fiorentiną:

Yves Baraye, Antonino Barillà, Emanuele Calaiò, Mohamed Coly, Francesco Corapi, Jacopo Dezi, Valerio Di Cesare, Andrea Dini, Felice Evacuo, Facundo Lescano, Pierluigi Frattali, Marco Frediani, Riccardo Gagliolo, Francesco Galuppini, Luca Germoni, Davide Giorgino, Simone Iacoponi, Roberto Insigne, Alessandro Lucarelli, Pasquale Mazzocchi, Gianni Munari, Michele Nardi, Manuel Nocciolini, Giovanni Pinto, Juan Ramos, Luigi Alberto Scaglia, Manuel Scavone, Francisco Sierralta.

Chiesa

Chiesa

Fiorentina arrivata allo stadio dei Pini di Viareggio. Alle 18 il calcio di inizio di #FiorentinaParma https://goo.gl/DYQb8T  #BattitiViola

Chiesa

Chiesa