• Welcome to ACFFiorentina.eu - forum of Fiorentina supporters, Fiorentina forum.

Fiorentina z AS Roma na"Bozzi"

Started by Chiesa, 22/04/22, 23:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chiesa

Program 20 kolejki rozgrywek o mistrzostwo Włoch Serie A TIMVISION (23.04 g. 14.30):

HELLAS VERONA - INTER "Vigasio Comunale Alzeri 1" w Vigasio
FIORENTINA - AS ROMA "Bozzi" we Florencji
SAMPDORIA - EMPOLI "Riccardo Garrone" w Bogliasco
LAZIO - JUVENTUS 24.04 g. 12.30 Centrum sportowe "Aquile" w Formello
MILAN - POMIGLIANO 24.04 g. 14.30 Centrum sportowe "Vismara" w Mediolanie
SASSUOLO - NAPOLI 24.04 g. 14.30 "Ricci" w Sassuolo
- AMORE MIO - LA LUCE DEL MATTINO

Chiesa

Sędziowie na mecze 20 kolejki:

FIORENTINA - AS ROMA   
Dario Madonia (Palermo), Luca Feraboli (Brescia) - Davide Conti (Seregno), Alice Gagliardi (San Benedetto del Tronto)

HELLAS VERONA - INTER   
Luca Angelucci (Foligno), Michele Decorato (Cosenza) - Pio Carlo Cataneo (Foggia), Michele Piccolo (Pordenone)

LAZIO - JUVENTUS   
Francesco Carrione (Castellammare di Stabia), Giorgio Ravera (Lodi) - Francesco Romano (Isernia), Gaetano Alessio Bonasera (Enna)

MILAN - POMIGLIANO   
Andrea Bordin (Bassano del Grappa), Antonino Junior Palla (Katania) - Roberto D'Ascanio (Rzym 2), Riccardo Dasso (Genua)

SAMPDORIA - EMPOLI
Daniele Virgilio (Trapani), Emanuele Bocca (Caserta) - Andrea Pasqualetto (Aprilia), Gabriele Restaldo (Ivrea)

SASSUOLO - NAPOLI
Kevin Bonacina (Bergamo), Alessandro Maninetti (Lovere) - Stefano Galimberti (Seregno), Umberto Spedale (Palermo)

Chiesa

Program 23 kolejki campionato Primavera 1 gr. II (24.04 g. 15.00):

SAN MARINO ACADEMY - PINK BARI 23.04 g. 14.30
CESENA - SASSUOLO 23.04 g. 16.30
NAPOLI - EMPOLI g. 12.00
FIORENTINA - RAVENNA
LAZIO - AS ROMA
ROMA CF - POMIGLIANO

Chiesa

Zestawy sędziowskie na mecze Primavera 1 gr. II:

CESENA - SASSUOLO 
Andrea Paccagnella (Bolonia), Gabrio Pulcinelli (Siena) - Matteo Partisani (Rimini)

FIORENTINA - RAVENNA
Alice Gagliardi (San Benedetto del Tronto), Matteo Della Monica (La Spezia) - Luca Mantella (Livorno)

LAZIO - AS ROMA
Leonardo Di Mario (Ciampino), Alessandro Marchese (Neapol) - Ferdinando Savino (Neapol)

NAPOLI CF - EMPOLI 
Michele Coppola (Castellammare di Stabia), Paolo Roselli (Avellino) - Luca Chianese (Neapol)

ROMA CF - POMIGLIANO   
Giuseppe Scarpati (Formia), Pierpaolo Carella (L'Aquila) - Matteo Siracusano (Sulmona)

SAN MARINO ACADEMY - PINK BARI   
Alessio Vincenzi (Bolonia), Christian Ballardini (Rawenna) - Samuele Dapporto (Rawenna)